fbpx

10 סיבות למה להשקיע באיטליה

אם אתם שוקלים להשקיע בנדל"ן בחו"ל- בואו לגלות 10 סיבות למה כדאי להשקיע באיטליה
למה להשקיע באיטליה

למה לקנות נדל”ן באיטליה? איטליה, עם ההיסטוריה העשירה שלה, הנופים המרהיבים, והכלכלה המגוונת, מציעה הזדמנויות השקעה אטרקטיביות למי שמחפש לגוון את תיק ההשקעות שלו. התחום הבולט ביותר הוא נדל”ן, כאשר שוק הנדל”ן האיטלקי מתאפיין במחירים נוחים ביחס לשווקים אירופאים אחרים ובפוטנציאל תשואה מרשים.

הערים הגדולות כמו רומא, מילאנו ופירנצה מושכות משקיעים בזכות התיירות הפעילה והפיתוח העירוני המתמשך, בעוד אזורים כפריים מציעים נכסים במחירים אטרקטיביים למשקיעים שמחפשים נופש או יזמות.

האם לקנות נדל”ן באיטליה? עם רגולציות שמקלות על משקיעים זרים והזדמנויות במגזרי נדל”ן מגוונים – מווילות היסטוריות ועד לדירות יוקרה במרכזי הערים – איטליה נחשבת ליעד אידיאלי עבור מי שמבקש ליהנות מהשקעה יציבה ומתגמלת.

הנה 10 סיבות למה כדאי להשקיע בנדל”ן באיטליה

1. תשואה גבוהה יחסית לישראל ומדינות אחרות באירופה

הסעיף שישראלים רבים שואלים ומתמקדים ולכן בחרנו סעיף זה לשים בראש ובראשונה בכל הנוגע לשאלה למה לקנות נדל”ן באיטליה.

שוק הנדל”ן באיטליה מציע תשואה גבוהה יחסית למשקיעים, בעיקר באזורים מתפתחים או בערים תיירותיות פופולריות כמו רומא, ונציה ומילאנו.

למרות ירידה במחירים בשנים האחרונות, השוק מציג מגמת התאוששות עם פוטנציאל לתשואה ממוצעת של 4-6% בשנה על השכרת נכסים (כן כן, אחרי מס!)

2. פוטנציאל עליית מחירים גבוה

לאחר תקופה של ירידות מחירים בשנים האחרונות, השוק האיטלקי מתחיל להתאושש.

ערים כמו מילאנו וג’נובה (Genoa) רואות עלייה מחודשת בביקוש ובמחירים. כמו כן, אזורים מתפתחים או פחות ממוסדים מציעים הזדמנויות לרכישת נכסים במחירים אטרקטיביים עם פוטנציאל לעלייה בשווי הנכס בעתיד.

3. מרכז תרבותי

איטליה נחשבת לאחת המדינות העשירות בתרבות ובאמנות בעולם. הערים האיטלקיות מלאות באתרים היסטוריים, מוזיאונים וגלריות לאמנות, מה שהופך אותן לאטרקטיביות להשקעה מבחינת נדל”ן.

התרבות האיטלקית, הכוללת אדריכלות, אופנה ואומנות, מושכת תיירים ומבקרים מרחבי העולם, מה שמגביר את הביקוש לנכסים באזורי תיירות.

4. מרכז קולינארי

איטליה ידועה בזכות האוכל האיטלקי המפורסם, כמו פסטה, פיצה, יין ושמן זית. בזכות המסעדות הרבות והמפורסמות באיטליה והאירועים הקולינריים המתקיימים שם, יש ביקוש גבוה לנכסים באזורי תיירות קולינריים.

האוכל האיטלקי מושך תיירים מכל העולם, מה שתורם לביקוש הגבוה לנכסים, במיוחד באזורים הידועים במסעדות ובמעדנים המקומיים.

איטליה כמרכז קולינרי משובח
איטליה כמרכז קולינרי משובח

5. מרכז תיירותי

עוד סיבה לשאלה למה להשקיע באיטליה, היא כי איטליה אחת מהמדינות המתויירות ביותר בעולם.

בשנת 2019 ביקרו באיטליה מעל 96 מיליון תיירים, מה שמוביל לביקוש גבוה לנכסים להשכרה, בעיקר בערים תיירותיות כמו רומא, פירנצה ונפולי. הכנסות מהשכרות לטווח קצר לתיירים יכולות להניב תשואות גבוהות ולהוות השקעה משתלמת.

6. יוקר מחייה

בהשוואה למדינות אחרות באירופה כמו בריטניה, גרמניה וצרפת, יוקר המחייה באיטליה נחשב נמוך יותר. המשמעות היא שניתן למצוא נכסים במחירים אטרקטיביים, במיוחד באזורים מחוץ למרכזים העירוניים הגדולים.

זה מהווה הזדמנות להשקעות נדל”ן במחירים נוחים עם פוטנציאל לתשואה גבוהה בעתיד.

7. יציבות פוליטית, צבאית וסביבתית

איטליה נהנית מיציבות פוליטית וכלכלית יחסית, עם מערכת חוקית מתפקדת ומנגנוני פיקוח כלכליים יעילים. בנוסף, המדינה ממוקמת באירופה המערבית, באזור בטוח יחסית עם תשתיות מפותחות.

זה מקטין את הסיכון להשקעה ומבטיח סביבה נוחה להשקעות נדל”ן.

8. שער ימי לאירופה

איטליה היא אחת המדינות המרכזיות בתחום הסחר הבינלאומי והתחבורה הימית באירופה. נמלים כמו ג’נובה ונאפולי הם מהגדולים והעמוסים באירופה, והם מהווים שער ימי חשוב ליבשת.

הנוכחות של נמלים אלו מעלה את ערך הנכסים הנמצאים בקרבתם ויוצרת הזדמנויות להשקעה בנכסים תעשייתיים ומסחריים.

שער ימי לאירופה
שער ימי לאירופה

9. כלכלה חזקה כיצואנית יין, אופנה ועוד

איטליה היא אחת הכלכלות הגדולות והחזקות באירופה, עם תעשיות מובילות בתחום היין, המזון, הרכב, והאופנה. החוזק הכלכלי של המדינה מעניק יציבות לשוק הנדל”ן המקומי, ומגביר את הביטחון של המשקיעים בנכסים במדינה.

10. גיוון גיאוגרפי

איטליה מציעה מגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים להשקעה – מחופים ים תיכוניים באמלפי ובסרדיניה, דרך ערים היסטוריות כמו רומא ופירנצה, ועד להרים המושלגים של הרי האלפים.

המגוון הזה מאפשר למשקיעים לבחור נכסים שמתאימים לצרכים שלהם, בין אם מדובר בהשקעה בקווי חוף, בערים תיירותיות, או באזורי סקי.

גיוון גיאוגרפי באיטליה
גיוון גיאוגרפי
מקווים שענינו לכם על השאלה הבוערת “האם לקנות נדל”ן באיטליה”.
מעוניינים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם
קבוצת שליין – להגשים חלומות נדל”ן באיטליה
 
 

מעוניין שנחזור אלייך?

מלא/י את הפרטים וציג יחזור אלייך בהקדם.

הזדמנות כזאת לא מקבלים בכל יום!

השאירו פרטים לשיחת יעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן